Общи условия
Връщане на закупена стока
Общи условия при закупуване на бинокли
В случай, че закупената стока не е това, което сте очаквали, трябва да ни уведомите, че желаете да я върнете в рамките на 14 дни. Стоката трябва да бъде върната в неизползвано състояние, в оригиналната опаковка, в рамките на 14 дни от уведомлението и да бъде придружена с 1) попълнена форма за връщане на стоката и 2) копие от фактура или касов бон за покупка.
Не можем да придвижим никакво връщане на стока без оригинален номер на фактура или касов бон. Ако не осигурите част от изискваната информацията, това ще доведе до забавяне.
Връщане на стока
Ако решите да откажете поръчка, е необходимо да покриете разходите за връщане на стоката.
Неизправен продукт
В случай, че полученият от Вас продукт е неизправен, с незадоволително качество или не покрива направеното описание, Оптикрон ще покрие разходите по замяната на продукта, включително връщане на продукта. За целта е необходимо да ни уведомите до 14 дни от датата на получаване. Ако желаете възстановяване на сумата за закупуване на продукта или замяна, моля свържете се с нас.
Възстановяване на суми
Сумите ще бъдат възстановени според начина на плащане и ще бъде изпратена ел.поща за потвърждение, когато това е направено. Възстановяването на суми ще бъде направено в рамките на 14 дни от получаване на върната стока.
Върнати продукти за гаранционно обслужване/замяна
Вие трябва да покриете разходите за изпращането на продукта към нас, за да го поправим или заменим в рамките на гаранцията. Необходимо е също да покриете разходите по връщането на стоката към вас, дори и ремонтът да бъде включен в гаранцията на продукта. За пълните детайли за условията на гаранцията, вижте тук.
Замяна на продукт
Ако желаете да замените продукт, вместо да ви бъде възстановена стойността му, моля свържете се с нас, за да обсъдим възможните варианти.
Поправка
Ако имате проблем със закупена от магазина техника, моля свържете се с нас на ел.поща biomonitoring [.] ltd [at] gmail [.] com или на телефон +359 888 40 99 07 от понеделник до петък 09.00 – 17.00 като опишете проблема.
Адрес за връщане на стока: София 1404, ул. Рикардо Вакарини, бл.5, ап.4
При получаване на стоката, тя ще бъде огледана обстойно и ще бъде преценено дали може да бъде извършено гаранционно обслужване за съответния продукт или е необходимо ремонтът да бъде заплатен.
Гаранционни поправки
Ако поправката може да бъде направена в рамките на гаранционното обслужване за съответния продукт, средната продължителност за ремонт е 2-3 седмици от датата на получаване. Моля имайте предвид, че не възстановяваме разходите за връщане на стока дори и ремонтът да бъде в рамките на гаранционния срок.
Вижте тук повече за условията на гаранцията.
Таксувани ремонти
След преглед на стоката, ще бъде направена оценка на стойността на ремонта и тя ще ви бъде изпратена по електронна поща. Потвърждение за извършване на ремонта може да бъде направена по електронна поща или телефон и трябва да включва извършено плащане. Плащането може да стане по банков път с изпратено платежно за потвърждаване на транзакцията.
Ако откажете ремонтът, стоката ще ви бъде върната при заплащане на съответните пощенски разходи.
За повече информация се свържете с нас на горепосочените телефон и електронна поща.
Изтеглете формата за поправка от тук, попълнете я, и я прикрепете към връщана стока.